..

02.08.2012 11:09

Poslední dny jsme byli s těma mojima dvounožcema v jednom kole..páneček trávil celé dny v práci a my se s paničkou taky nezastavili..občas jsem Nikouškovi i záviděl, že se válí doma a nemusí nikde lítat :D každopádně abych byl konkrétní..

29.7. jsme se byli s paničkou podívat za pánečkem v práci..šli jsme se při té příležitosti podívat po ZOO na zvířátka. Celou dobu jsem odolával a to i při pohledu na hyenu..jenže pak kousek ode mě frkla zebra a to jsem myslel, že je můj konec! Vůbec si nedokážete představit, jak jsem se lekl! O to hůř jsem se cítil, když jsem zjistil, že po mně nejde žádná šelma, ale že sem se lekl "koně". OSTUDA! A taky jsem spapal vosu. Panička vše komentovala vyděšeným " lásko ten náš blboun sežral vosu! "..o vteřinu později jsem už povyk chápal, protože mě začal strašně štípat jazyk. Tak mi ti moji dvounožci lili do tlamičky studenou vodu a pořád mi kontrolovali jazyk a teplotu čumáčku a tlapek. Jak utíkaly minuty, tak byla panička klidnější a klidnější a já na chvilku usl jak špalek. Naštěstí se mnou píchanec do jazyka nic neudělal a víte co?? Za tu zmrzlinu, kterou jsem na chlazení dostal, to stálo!

30.7. jsme byli hlídat kamarádku, australačici, Chillinku, protože se s páníčkama stěhovala do nového bytu a byla by dlouho sama, což špatně nese..a tak sme se přes 5hodin mordovali, než sme celí ožužlaní a patřičně oslintaní odpadli a nastala, jak říká moje panička, chvíle klidu :D po zhruba hodince a půl spánku dorazila majitelka Chill a tak si ty naše paničky povídali..no co vám budu povídat? Každý jsme už měli tu svoji majitelku, tak jsme se na sebe začali dívat ošklivě a krabatili jsme tlamičky. K ničemu ale nedošlo, protože sme byli spacifikovaní:( taky jsme si půjčili Furminátor a už hodinu po návratu domů jsem si připadal spíš jako naháč, než border collie! Panička si ale libuje, že nejsou nikde chlupy a já jen doufám, že mě nehodlá takhle oškubávat častěji! ( ale stejně je to na jednu stranu fajn pocit, když jsem teď o polovinu lehčí! :D )

31.7. jsme s sebou brali na procházku Samíka, protože jeho panička nemohla..no..u vody nám bylo fáájn :) jen ty cesty..Samík se furt zastavuje a dělá zabejčenýho..a na zavolání vůbec nereaguje..asi by ode mě měl odkoukat, jak se poslouchá! Vejrostek jeden!

1.8. ..tak vám nevím..panička odešla s větou " běžte se schovat do sklepa, jdu do autoškoly "..já teda netuším, co je autoškola, ale i tak jsme se tu všichni 2hodiny klepali hrůzou a nakonec se ukázalo, že bylo všechno " úplně super " a že by šla jezdit hned znova..pořád nevím, cože se vlastně dělo, ale vidina smrti v očích, se kterou panička odcházela mě fakt vyděsila! :D každopádně odpoledne se za námi přijela podívat teta Lucka s Chillinkou a tak jsme vyrazili na dlooouhou procházku do parku. Vyběhali jsme se na 10minut dopředu  kdybysme byly jiný plemena, tak bysme odpadli alespoň na 2dny, ale jsme holt borderáček a australačice :D), pořádně jsme si zaplavali, zaběhali jsme si za frisbeečkem...ehmm..když jsme u frisbe..rád bych zmínil, jak blbě ten můj dvounožec háže. Páneček totiž frisbee utopil v rybníce. Nakonec pro něj ale vlezl a vylovil ho, za mého náležitého hlídání, radění a obplavávání :D. My se prostě nenudíme a já jsem už zvědavý, co vymyslí páníči na zítra!

..fotografie z dnešní procházky najdete na angelofdarkness.rajce.idnes.cz/1.8._Stromovka_s_Chillinkou/ :)