Zefyrek 21.9.´12 :')

22.09.2012 10:11

 ..předně bych chtěla tímto poděkovat manželům Stejskalovým, kteří mi umožnili Zefyrka znovu vidět..a nejen to :) a svému dlouholetému nejlepší kamarádovi Kubovi, bez kterého bych se za Zefyrkem nedostala :)..

..teď ale od začátku..vy všichni, kteří mě nějakým způsobem znáte víte, kolik let jsem se snažila získat informace o své koňské lásce Zefyrkovi..a podařilo se :) bylo by na dlouhé rozepisování, jak jsem se dostala až k nynější Zefčově rodině, ale výsledek zůstává stejný a já po letech vím, že se nemůže mít nikde lépe, než tam, kde je.. :) tolik zvířátek, kolik okolo sebe má..2koňští kamarádi, z jejichž chování už během první minuty zjistíte, jak na sebe vzájemně dávají pozor a mají se rádi..a v první řadě především majitelé, kteří vším, co doma chovají doslova žijí :)

..musím se přiznat, že jsem se při pohledu na Zefyrka a na to, kde je, neubránila slzám štěstí a to i přes to, že jsem si celou cestu opakovala, že brečet nesmím.....a ani tím to nekončilo..majitelé mi nabídli, že si můžu zajezdit a tak jsem s panem Stejskalem vyrazila na vyjížďku po okolí..přes bolavá záda to sice nejdřív vypadalo, že se do sedla ani nevyškrábu, ale nakonec se zadařilo a vyjeli jsme.....každý, kdo se u koní pohyboval nebo pohybuje nemá snad jiný sen, než vyjet do nekonečných luk a lesů..a přesně tak se stalo.....i když Zefyrek behěm let a nejspíš vlivu dětí, které na něm jezdily neskutečně zlenivěl, všechno ostatní zůstalo stejné..a pocitu, že můžu zase zavřit oči a jen vnímat dusot jeho kopýtek, se nic na světě nevyrovná :) bohužel se mi ale zhruba v polovině vyjížďky začalo špatně dýchat, takže byl zbytek jen v klidném tempu.....věřte nebo ne..pryč se mi od Zefyrka nechtělo, ale..odjíždět s pocitem, že se k lepším lidem Zefyrek dostat nemohl je ten nejhezčí pocit, který jsem za poslední roky měla...........

angelofdarkness.rajce.idnes.cz/Zefyrek_21.9._12