víkendové výlety a 36tlapek pohromadě :)

13.08.2013 11:00

..dny a týdny paniččiných prázdnin utíkají jako divé a my si je užíváme, jak je to jen možné :) Blekoušek - náš nový člen smečky se studeným čumákem a 4mi koly - se začlenil rychlostí blesku a díky němu s paničkou cestujeme i tam, kam by to byl jinak problém :) já jsem dostal přidělený celý prostor zadních sedaček, kde mám svůj potah a celou cestu se můžu pohodlně rozvalovat a Nikoušek cestuje na zemi u spolujezdce..

..když jsme u toho, víte jak vypadá slon? od Nikouška se v autíčku sem tam objeví seno, hobliny apod. a panička štěkala cosi o tom, že prodlužovačku z okna na vysávání nenatáhne a že si pořídíme slona, aby to vysával chobotem :D docela mě to zmátlo, protože znám slona jen ze ZOO a je to takové obrovské zvíře, kterému vidím sotva na koleno a bojím se, že kdyby ho panička fakt pořídila, že mě zasedne nejen se zadníma sedačkama, ale i s celým Blekouškem..

..pořád mi to vrtá hlavou a doufám, že slona doma mít nebudeme, každopádně vážně uvažuju nad tím, že překoušu prodlužovačku, aby se ten konec paničce k autu líp nesl! :D

..vraťme se ale zpět k výletování.. :)

..na našem posledním výletu do Horské Kamenice bylo opravdu přetlapkováno..celkem bylo pohromadě 36zvířecích tlapiček (morčátko, 2králíčci, 3hafani a 3ještěrky) osobně se mi nejvíc líbí Kvík - to je prej pes plemene "morče"..no já se v tom moc nevyznám, ale je to hodně zakrslej hafan, co občas tak prazvláštně kvíká a to se mi líbí :D ..a abych vypadal jako velkej bodyguard, občas ležím i u ušáků ve výběhu :)

angelofdarkness.rajce.idnes.cz/zverinec_aneb_morcak%2C_2usaci_a_3hafani_pohromade/