velikonoce v horách ツ

21.04.2014 21:00

..sice teď nemám moc času, protože po zahrádce poctivě proháním holuby a hlídám jezírko před kočičími vetřelci, ale tohle vám kamarádi natlapkat prostě musím ツ já znám teda povelů hodně, ale povel "velikonoce" jsem letos pořádně poznal poprvé..znáte ho? já vám teda nevím, většinou to u nás funguje tak, že řekne panička povel a já ho nadšeně udělám, ale tohle bylo jiné..panička řekla v nějaké dlouhé větě povel "velikonoce" a pak dostala vždycky na zadek od strejdů z vesnice! no chápete to? ať tak nebo tak, já jsem ji bránil..ehmm..noo..i snaha uvítat každého strejdu k smrti je obrana ne?? :D byla to prostě sranda!

..a co se týče zbylých dnů prodlouženého víkendu, taky to stálo za to! v ohradě bylo spolu s ovečkami, které chodím poctivě kontrolovat cca 30malých jehňátek, které na mě z počátku koukali stejně vykuleně jako já ně..pak jsme všichni pochopili, že jsme kamarádi a nemusíme se vzájemně tak nedůvěřivě pozorovat a byli jsme všichni spokojení :) :D

..už musím pelášit spinkat, protože mi panička říká, že je pozdě a že už se mám dávno válet v pelíšku, ale než odejdu, musím vám ještě napsat o výletu do lomu :) určitě všichni víte, jaké je v kožíšku teplo, když se ta červená čárka na teploměru vyšplhá do výšky, kam už ze země ani nedohlédnu a tak jsem vzal ty moje dvounožce k zatopenému lomu (nebo tam vzali oni mě?:D)..to byla paráda! :) sice umím plavat už od štěňátka, ale takhle jsem si dlouho nezaplaval :) a taky jsem si na vlastní čumáček očuchal raka! už jste někdy potkali raka?? je to zvláštní pes..malý..tvrdý..a pod vodou vydrží tak dlouho, že už jsem ho znovu nevyčmuchal :( ale i tak to byla legrace ツ

 

angelofdarkness.rajce.idnes.cz/velikonoce_v_horach/

..hele kamarádi..když jsme  u tý legrace..taky pánečky zlobíte tím, že se k nim pelášíte otřepat hned, jak vylezete z vody?????