Vánoce a začátek nového roku :)

31.01.2014 15:13

..dlouho jsem se nezastavil, abych si udělal čas na natlapkání aktuality, tak mám teď co dohánět!

..jaké jste měli Vánoce? já jsem s těma svýma dvounožcema odjel už týden před štědrým dnem do hor a byla to paráááda! :) sněhu sice nijak moc nebylo, ale panička si nemohla vynachválit, že je pod nulou a nebyl jsem z venku jako čuňátko..teda alespoň do chvíle, než jsem objevil mezi těma všema okolníma zvířátkama něco, v čem se dalo vyválet :D

..když pominu chvíle, kdy mi panička dávala symbolicky za ucho, protože jsem podle ní smrděl a následně mě táhla pod sprchu a drhla mě šampónem, Vánoce jsme si opravdu užili :) na štedrý den jsme jeli s paničkou za mojí babičkou a dostali jsme s Nikouškem tolik dárečků, že jsme nevěděli, po kterém dřív skočit :)

..předtavte si, že jsme si na horách táhli do chaloupky dokonce živý stromeček! :) myslel jsem si, že si ze mě ti moji dvounožci dělají zase legraci, když mi říkali, že mám najít nějaký pěkný stromeček, který si vezmeme do chaloupky, proto jsem na ně taky takhle vykuleně koukal.....

..co se týče nového roku, přejeme všem našim dvounohým i čtyřnohým kamarádům hodně štěstíčka a spoustu zážitků :)

..co se týče nás, v lednu se musela začít panička sice začít učit na zkoušky, ale i tak se nenudíme! :) každý víkend jsme zatím trávili v horách a v Praze jsme byli už na několika dlouhých procházkách s naší novou heroltickou kamarádkou Sárinkou :) je to takové černé neřízené torpédo s bílou náprsenkou a tak ladíme nejen barevně, ale i rychlostně :D