ŠMUDLÍK

22.08.2013 16:10

..ačkoli jsou tyto aktuality věnované především Nikouškovi a Andíkovi, ráda bych zde zavzpomínala na "mého" Šmudlíka..

..je tomu již 8 nebo 9let, co jsem ve stáji objevila malinké, droboučké a velmi podvyživené koťátko a v přesvědčení, že se jedná o kocourka, dostala nalezená chlupatá kulička jméno Šmudlík ツ ještě v ten samý den začal náš společný boj o každou další minutu kočičího života..

..i když byl začátek velmi těžký a Šmudlíkovi jsem do tlamičky z brčka kapala mléko, protože nemohl jíst, ukázal se jako malý velký bojovník a pomalu ale jistě začal přibírat na váze ツ

..z boje o každý následující den jsme vyšli jako vítězové a nebyly to dny, které jsme získali, ale roky..

..měsíce plynuly a z mého kocourka se stala kočička, která čekala koťátka.....jméno ale zůstalo ツ

 

..je tomu už pár týdnů, co nám ve stáji chybíš Šmudlíku a i když vím, že jsme o tvůj život bojovali na začátku i na samotném konci, mrzí mě, že těch let nebylo víc..není návštěva stáje, kdy bych tě nevyhlížela..strašně mi chybí, jak jsi za mnou od malička běhala a chtěla jsi se se mnou mazlit..

..jakobys mi tím vším děkovala..

..stáj je bez tebe strašně prázdná a smutná, ale já vím, že už se máš teď dobře, lovíš myšky a určitě jsi si tam nahoře našla za kamaráda i nějakého koníka, kterému se válíš na hřbetě místo Atisky :)