podzim ]:)

20.11.2012 19:09

..pac dvounožci, taky jste toho měli za poslední měsíc tolik?? my teda jo! panička tu na mě naléhá, abych se v první řadě pochlubil, že jsem přibral nádherná 2kila a nejsem už jako kost a kůže, s čímž jsme od malička bojovali :) já se chci ale hlavně pochlubit tím, že jsem se naučil pár nových povelů :) jedním z nich je zahánění toho mého ušatého kámoše zpátky do ohrádky. Nikoušek už teď, prej vzhledem k věku, hodně spinká, ale občas dostane roupy a otevře si ohrádku a hopká na vejlet, lépe řečeno pod gauč..a tak mě panička naučila, abych ho pod gauč vůbec nepouštěl a jemně ho napásl zpátky do klece..on se na mě teda vždycky durdí a občas si i prskne, ale já stejně vím, že je to kámoš a že se na mě vlastně nezlobí :)

jinak se máme oba moc dobře a to i přes to, že mě panička vzala na doplňující očkování na psincový kašel..já vám nevím, proč vypadá panička při pohledu na tu píchající věc jakoby měla každou chvíli omdlít, vždyť to bolí míň než když šlápnete tlapkou na čmeláka (a to si teda zapiště za ucho, že si pořád pamatuju, jak jsem na něj ve 3měsících šlápl a panička mi ledovala tlapku! to víte, že to tak hrozné nebylo, ale já vytušil šanci a tak jsem se začal tvářit, že neskutečně trpím a panička donesla hadr..aneb ještě že ty svoje psí kukadla máme!) no..a tak teď panička tvrdí, že chodíme mezi pejsky s větším klidem, když máme další očkování:)

..jinak se pořád věnujeme frisbeečku a nově jsme začali skákat přes lavičky na náměstíčku před barákem, to je taky veliká legrace, kor když to neubrzdím a skočím do hromady listí jako nedávno :D ze skákání přes lavičky taky plyne, že už chodíme venku jen bez vodítka :) panička tvrdí, že je to super, ale prej jen do chvíle, než uvidím fenku..já teda nevím, co na tom nechápe, jsem prostě v pubertě a hlavně jsem chlap, takže je jasné, že když vidím ženskou, tak se můžu zbláznit! pak mě panička vždycky kárá, že mě 3x volala, ale copak ji v danou chvíli slyším? je prej dokázaný, že mám jako chlap zvládat jen jednu věc najednou a já přitom zvládám čmuchat a vidět tu krasavici v kožíšku a ještě za ní běžet..prostě by měla panička pochopit, že 4věci jsou pro chlapa nadlidský výkon..ona teda tvrdí, že z toho prej vyrostu a že se i v tuhle chvíli naučím slyšet přivolání, ale já si teda myslím, že jestli budu někdy zvládat další věc, tak to bude spíš načechrání kožichu, abych udělal větší dojem :D

..no..už mě z té slohovky ale bolí tlapky, takže už jen zmíním ty hromady listí, co teď všude jsou, prej se tomu štěká podzim nebo tak něco, každopádně je to SUPER! už jsem byl letos i celý zahrabaný pod listím a koukala mi jen hlava a to byl ráj z toho všeho ve finále vyskočit a dovádět :)