..naše nová sportovní aktivita :)

21.04.2012 16:59

..ano ano, vidíte dobře :) našli jsme si společně další sportovní vyžití :) ale protože je Andík přesvědčený, že už je od svých narozenin dospělý a chce si psát deníček sám, nezbývá mi, než mu netbook půjčit a nechat ho, aby aktualitu natlapkal osobně.....ZA SROZUMITELNOST NERUČÍM! :D

Koukám, že je panička zase jednou chytrá, ale za to jí kousnu až později, teď se s Vámi musím podělit o dnešní zážitky! Věděli jste, že existuje něco takového jako je skákání?! Nemyslím teď to skákání na fenky, které praktikuju dost často, ale skákání na povel! A taky probíhání tunelů a spousta dalších super věcí, které s tím souvisí..a dokonce se u toho musí dávat pozor a to mě strašně bavilo.....jen panička chvilku vypadala, že nevěří svým očím..fáákt nechápu, čemu se ta holka diví..když po mně chce, abych dával pozor, tak dávám pozor ne?! A nejlepší na tom bylo, když si panička na poslední chvíli vymýšlela, kam poběžíme..to jsem jí fakt baštil! A taky jednou uklouzla a to byla fakt švanda :D škoda, že nespadla úplně, to bych na ní mohl skočit a ušpinit jí :D tak snad příště! Blbnuli jsme 3hodiny a když sem byl utahaný, tak mi panička řekla, ať si odpočinu..ODPOČINU?! co to sakra je?! naivka! Tak jsem šel běhat sám a víte co?! Pak přišli kámoši a někteří si taky vyzkoušeli, jak se to běhá, ale moc jim to nešlo..já jsem proště skvělej! :D ve finále jsem se asi půl hodiny okusoval a oslintával s kámoškou kříženkou a pak jsme šli pomalu domu..teda řeknu vám, po dnešku toho mám plné tlapky.....při cestě domů jsem si chtěl zdřímnout, tak jsem si lehnul a panička hned, že nééé, že se spát bude doma..PCHE!

 

Jinak teda tady se na mě můžete podívat, protože mi to strááášně sluší a hlavně mi to jde!! :D

angelofdarkness.rajce.idnes.cz/AGILITY/
https://angelofdarkness.rajce.idnes.cz/AGILITY/

Mmmm..abych pravdu řekl, možná to není tak špatný nápad se tu v teple domova natáhnout do pelíšku a spinkat, takže mě teď omluvte, já už asi.....CHRRRRR PŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ.....................