..chlupáči a tropická vedra..

29.04.2012 15:46

..hele vy dvounožci a vícenožci všech velikostí a původů..věděli jste o tom, že existuje cosi jako globální oteplování? Já teda sice pořádně nevím, co to je, ale podle páníčků se to začíná projevovat. Během jednoho dne přišla tropická vedra a teploměr prej ukázal 31° ve stínu..tomu sice taky nerozumím, ale co vím jistě je, že mě to teď venku moc nebaví :( pro klacek se hrnu jen jednou a pak tenhle sportovní výkon vydýchávám celou procházku..já vám těda štěknu, že je to strašný :( panička mě pořád kontroluje a občas mě záda a hlavičku poleje vodou...to je docela švanda, protože to stejně za chvilku uschne a musí se to opakovat :D tak jsem se rozhodl, že jí pomůžu a vrhnul jsem se do rybníka..a víte co?! Panička prohlásila, že jde taky a byla po kolena ve vodě..já jsem se k ní chodil nenápadně otřepávat a taky jsem před ní skočil do vody.....stejně je to fajn ty svoje lidi takhle zlobit..oni pak dělají, že se zlobí a já jim to strašně baštím..ale jen do chvíle, kdy udělám psí kukadla a oni zapomenou, že jsem něco udělal :D

..a taky se nám schovala babička, protože jsme k ní přijeli a já jí nikde nevyčmuchal..ale až jí najdu, tak ji kousnu do zadku, protože to se nedělá takhle mizet! A když jsme byli u babičky, tak jsme šli na výlet za Atiskou. Panička říká, že je to kůň..o takovém plemeni jsem jinde neslyšel, každopádně byste nevěřili, jak velký psi existujou! Ocas má huňatý jako já, ale čumák má takovej..divnej..fakt by mě zajímalo, jak jí dávají náhubek.......

..další fotečky z našeho výletu schovala panička sem angelofdarkness.rajce.idnes.cz/chlupaci_27.-28.4./ :)