chalupa 9.-20.9. :)

22.09.2012 10:10

..tak jsme se s těma mýma dvounožcema vrátili po necelých 2týdnech z chaloupky a řeknu Vám, že se po tom všem rád rozvalím na gauč a budu chvíli spát..buď jsem lítal za frisbeečkem nebo přes překážky a když to náhodou nebylo ani jedno, tak jsme hráli fotbal a nebo jsem chodil navštěvovat fenky od sousedů..to Vám byla paráda..ale taky jsem se jednou pěkně dopálil, když mi panička házela míček a v tom se nám u chalupy objevil jezevčík..nic proti těm dlouhým špagetám na 4tlapách, ale že si dovolil očůrat MŮJ keř?! no já ho hnal! a pak jsem taky všechno patřičně přeznačkoval a pro jistotu jsem tak obešel i celou louku, aby bylo jasno, kdo je tady pánem! taky jsme se byli podívat na Šámalce a cestou domů vyhlásila panička "lov kachen" a tak jsem s chutí skočil do vody a plaval:) po dostatečném vybítí energie jsem našel v křoví u rybníka 2tenisáky a pomalu jsme se mohli vrátit domů :) jsem to ale šikula co?? a co teprve Nikoušek! Kdybyste ho viděli s jakým přehledem probíhal na louce tunely mezi překážkama, tak byste si stejně jako já mysleli, že to není králík, ale pes, který se věnuje agility :)

angelofdarkness.rajce.idnes.cz/chalupa_9.-20.9./