..

15.12.2014 10:55

..tak Vám nevím, ale mám za to, že nám už loni touhle dobou voněl v chaloupce stromeček, který jsme táhli domů v mrazu a letos NIC?! nestudí mě tlapičky, ještě jsme netáhli stromeček a po chvilce venku mám bahno až za ušima, takže po uschnutí připomínám místo border collie spíš vlka, což by mi samo o sobě nevadilo - ale  to následné mytí v kýbli?! když pominu to, že mě panička nutí, držet tlapku v kýbli a drhne mě hadrem, což je teda horor, protože musím být v klidu, je to vlastně celé i docela sranda..ve finále je to totiž vždycky ona, kdo je mokrý a vrčí :D ti dvounožci mají bláznivé nápady co? :D jsem přece chytrej pes ne? tak proč se vždycky tak čertí, když má ručník v ruce a řekne mi, ať jí dám tlapku na usušení a já jí místo toho vesele prdnu těsně vedle ručníku na bundu a směju se, jak prská, že bude zase víc mokrá, než já :D