..

23.11.2014 20:41

..teda to je úroveň! panička se nám věnuje, jak jen to jde, ale stránky evidentně pěkně zanedbává! tak to musíme s Nikouškem zase zachránit za ní..

..já vám nevím, ale začínáme s Nikouškem větřit, že na nás panička něco chystá..celkově je nějaká pomalejší..místo pevných provazů už se se mnou přetahuje jen o fleecová přetahovadla, která jsou pružnější a ještě se musíme přetahovat pomalu..a co víc?! dokonce jí musím všechno nosit až do otevřené dlaně a počkat, až to chytí..no co to je?! to už se mnou jako nebude hrát na honěnou a snažit se mi vzít míč z tlamy, když před ní budu utíkat?! to jsou sice maličkosti, ale panička se k tomu ještě tak nějak zvláštně kulatí a dokonce nám s Nikouškem vypráví, že budeme bráškové a že budeme mít sestřičku a to nám teda hlavičky fakt neberou..bráškové už vzájemně přece dávno jsme, ale jak jako sestřičku?! dokonce panička pořídila nějaký divný pelíšek na 3kolech, kterému se štěká "kočárek", že prej v tom budeme sestřičku vozit..to jako ségra nebude mít 4tlapky, aby běhala sama? mně to teda nevadí, protože už mi panička názorně vysvětlila, že je ten pojízdný pelíšek super, protože ho můžu na povel obíhat a tak různě a to je sranda, ale stejně tomu nerozumím a Nikoušek už vůbec ne..prej, že už si za ty roky ochočil 3pejsky a zažil toho spoustu, ale že prej ségru se 2ma tlapkama ještě taky neměl..no..snad to nebude žádná opice! :D

..co se ale týče nás, máme se skvěle - ostatně jako vždycky :) panička se nás snaží nijak neomezovat a dovádět s námi jako předtím :) teď už ale největší novinky..

..Nikoušek se má, vzhledem ke svému věku, stále k světu a v bytě s námi stále hopká všude, kam se pohneme a když ho panička pokusí chytit, ukáže se, že i jako dědeček dokáže vyvinout takovou rychlost, že nemá panička s odchytem šanci :D teď jsme prodělali další zánět očička, ale už je zase všechno v pořádku a Nikoušek si užívá každý den, jak jen to jde :) mazlí se, vyhlíží paničku z klece pokaždé, když jde okolo a ví proč! většinou vždycky dostane nějakou dobrotu :)

..no a já? já se mám báááječně :) konečně už tolik nešílím po všem, co je psí ženská, protože jsme s paničkou zkusili chemickou kastraci a oba jsme moc rádi, že jsem se po tak dlouhém rozhodování rozhoupali a zašli na veterinu :) panička se už na procházkách div nestavěla na hlavu, když jsem se na každém metru začuchal a nevnímal jsem a ve chvílích, kdy jsem byl schopný z ničeho nic běžet za kastrovanou fenkou a šílel jsem jako kdyby hárala, už panička byla bezradná..teď máme 2týdny po aplikaci Supralorinu a je to pro oba paráda :) já už se tolik netrápím okolím a mám víc času, věnovat se paničce a dokonce jsem zase přišel na chuť okurce a dalším super dobrotám :D

..jinak jak jsem psal výše..paničce se teď snažím hodně pomáhat, když čekáme tu sestřičku (já vám teda nevím, jestli se panička nespletla, protožejejí bříško už začíná vypadat alespoň na 2štěňata a ne jen na jedno:D) a nosím jí všechno až do ruky..a sétrašně rád se teď mazlím :) ale teda posledně, když jsem si k ní přišel hajnout na gauč a položil jsem si hlavičku k ní k bříšku, tak mě něco koplo do ucha..tak jsem do bříška šťouchl čumákem a oplatil mu to, snad si to bude pro příště pamatovat! :D

..jinak procházky už teďpomalu zkracujeme a chodíme místo jedné dlouhé většinou na 2kratší..každopádně délku procházek kompenzujeme vyšší mírou cvičení, takže hlavičku mám pak pěkně utahanou a bohatě mi to stačí! kolikrát mám pocit, že jsem mnohem víc utahaný, než po 4hodinách venku :D a mám taky spoustu nových psích kamarádek a dokonce i kámoše :) je to prostě žůžo :) jen teplo by mohlo být větší, venku mi jde kolikrát taková pára od pusy, že si nevidím ani na tlapky! :D k tomu už nám tady začíná ubývat listí, takže nemám pořádně v čem skákat a dovádět :( panička ale říká, že doufá, že začne brzy sněžit a budeme moct dovádět ve sněhu :) prej by to byla paráda, kdyby mi nemusela mýnt tlapičky (to teda souhlasím všema čtyřma!:D) a nemusela k tomu ještě pořád prát, protože je z procházek taky celá od bahna a zase do tolika věcí se teď prej nevejde :D mezi náma čtyřtlapatejma..sníh je takový to bílý, co lítá shora a i když to studí do tlapiček, je s tím sranda a dá se do toho zahrabat?? když jsme u té srandy..jestli je to ono, je super to počůrat, protože to potom změní barvu a ještě lepší je, že pak bez čuchání poznáte, kde kdo čůral, protože je to vidět! :D jupííííííííí, už aby byl sníh! jen doufám, že to nebude jako loni, když byla na chalopce chvilku obleva a chvilku náledí, že mi jezdili tlapky do všech směrů a jezdil jsem většinu času nechtěně po bříšku :D