..

17.08.2014 13:29

..dlouho jsme se s paničkou a Nikouškem k editaci stránek nedostali, protože nám doma nešel internet a hlavně jsme neměli přes všechny akce čas :) ..panička s pánečkem pořád vymýšlejí na víkendy chaloupku v horách, kde se nám s Nikouškem moc líbí, protože zatímco se Niky spokojeně válí a vyhřívá v ohrádce na travičce, já můžu prohánět holuby, válet se ve všem, co nechají okolní zvířátka v trávě a hlavně plavat v lomu! :) a kdyby jen to..dokonce hledám i houby!

..ale vezmeme to hezky jedno po druhém..za poslední měsíce se stalo podstatných věcí docela dost :)

..8.-11.5. jsme byli s paničkou na dalším víkendovém kurzu v Herolticích :)

..kurz, atmosférá i smečka tet a strejdů byla super (ostatně jako vždycky:) na víkendu jsem se po dlouhé době potkal se svojí ridgebačí láskou Týnkou a o to lepší víkend byl! :D

..návrat domů ale tak veselý nebyl..Nikoušek byl apatický, vyhublý a měl neskutečnou rýmu..v úterý, kdy jsme dědulku vyzvedli od babičky, s ním jela panička ještě pozdě večer na veterinární kliniku, kde se ukázalo, že je silně dehydratovaný, má zánět nosních dutin a k tomu těžký zápal plic..situace vypadala opravdu špatně......panička u Nikouška proseděla několik dní, píchala mu antibiotika, injekční stříkačkou ho nutila pít a papat mrkvičkovou přesnídávku a nakonec se ukázalo, že je náš králičí dědoušek opravdu bojovník a že nic jentak nevzdá :) a taky nevzdal! :) Nikoušek začal z nepatrných 1,3kil pomalu, ale jistě znovu přibírat a dnes už zase baští a hopká jako za mlada :)

..přeskočíme-li všechno nepodstatné, jsme moc rádi, že máme díky Herolticím tolik nových psích kamarádek a hlavně tet, které mají po kapsách vždycky něco dobrého! :D v červnu jsme mimo jiné vyrazili na procházku s tetou Pájou a Deby a Bossy :) no řekněte sami..krásná nová trasa na pročmuchání a k tomu 2psí ženské..to byl ráj! :D nakonec jsme se všichni rozvalili na zahrádce do trávy a snažili jsme se sežrat vlastní dobrotu dřív, než ji sežere ten druhý :D to bylo bááájo!

..no a co se týče chaloupky, začal jsem hledat houby! uvedu-li to na pravou míru, tak jsem při houbaření šlápl 2x těsně vedle kováře a třetího jsem málem zalehl, když se vedle něj únavou svalil :D panička mě ale i tak za každou houbu pochválila a vypadá to, že si myslí, že jsem talent, tak ji v tom nechávám, aby mě příště zase vzala s sebou! :D

..no..a jinak čekáme do smečky prý nový přírůstek :) zatím tomu moc nerozumím, protože mi panička pořád říká, že budu mít brášku nebo sestřičku a nikde nic, ale určitě se dočkám a už se těším, až se budu s přírůstkem pořádně okusovat a oslintávat..i když nevím..panička si ze mě zatím dělá legraci a říká mi, že mě bude nějak mrňousek tahat za uši a jezdit na mě..pfff! no to bych se na to podíval! :D