bod H 20.-23.3.´14 :)

24.03.2014 14:41

..HAF všem čtyřtlapatým i dvounohým kamarádům :)

..zítra budu mít narozeniny a tak jsem dostal od paničky ten nejlepšejší dárek, jaký šel - prodloužený víkend v bodě H! :) no co vám budu štěkat, bylo to opět super a pěkně jsem si zavařil hlavičku, protože byl program opravdu akční :) mimo ježdění v nákupních košících, návštěvu nákupního centra, ZOO a krytu civilní obrany jsem celý den proháněl psí kamarádky - no uznejte sami, co víc si přát?? na konci každého dne jsem měl sice tlapičky únavou zamotané do vánočky a občas jsem hned po vlezení do chatičky odpadl ještě před sundáním obojku a odepnutím vodítka, ale ta spokojenost se nedá popsat! :) kromě spousty nových zážitků si panička odvezla kontakty na páníčky psích kamarádek a kamarádů a už plánujeme další akci! :)

..cesta do bodu H a zpátky je sice neskutečně dlouhá (o to víc, že směrem tam se nemůžeme dočkat a směrem zpátky padáme únavou:D), ale rozhodně za ty všechny zážitky a pohodu stojí :) kdybych bydlel v nějaké bližší boudičce, byl bych mezi těma všema super tetama, strejdama a psíma kamarádama pořád! :)

..a když jsme u té boudičky..s paničkou a Nikouškem jsme se více než před měsícem přestěhovali do nové :) teda alespoň mám ten pocit :) no co myslíte? mám tu všechny svoje nejoblíbenější hračky, pelíšek, granulky i dobroty..Nikoušek tu má ohrádku na hopkání a klec..a panička kromě obrovské tašky (zatím stále pevně doufám, že byla plná dobrot :D), doslova dovalila i ten svůj obrovský péřový pelíšek, kterému říká peřina) :) a tak jsem teď skoro celý den na zahrádce, kde hlídám ušáky a taky zajdu čas od času spočítat rybičky v jezírka, jestli nám nějaká nechybí..zkrátka a dobře se skoro celý den nezastavím a panička se pak diví, že večer zbaštím sotva pár granulí a odpadnu do pelíšku - taky by si měla zkusit, hlídat celý den zahrádku! :D

..psí život je prostě super co? :)