:)

20.07.2012 20:00

Co bych Vám tak mohl napsat, když se venku střídají tropická vedra a lijáky? Ve vedru se mi toho venku moc dělat nechce a když prší, bojí se páníčci, abych si prý " při té své rychlosti něco nezlomil ". Tak se dál zabýváme učením všeho možného i nemožného a taky poznáváním nových věcí! Věděli jste, že existuje něco, co připomíná takový ten míček s bodlinkama ( který mám mimochodem moc rád ) a JE TO ŽIVÉ?! Já  jsem to zjistil před týdnem, když jsme byli na víkend u babičky, kde se mimo jiné panička taky dozotavovala :). No ale vraťme se zpátky k tématu..běžím si tak pro šišku jako vždycky a najednou se tam na zemi šmrdolí nějaká kulička...běžím za ní v domnění, že jsem vyštrachal nový bodlinkatý balónek a ono to přitom mělo do míčku pěkně daleko..a víte co?! Dokonce mě to píchlo do čumáku, až jsem odskočil alespoň 2metry zpátky. Panička mi pak vysvětlila, že je to nějaký JEŽEK a že, i když není na hraní, tak je to stejně kamarád..a tak jsem tu kuličku ještě chvilku zkoumal a moc se mi líbila..ale i když jsem poskakoval a nabádal ji ke společné hře, stejně se nezapojila :( třeba se zadaří příště!

A taky jsme byli po delší době venku s kamarádem Samíkem :) počasí bylo super, tak jsme si zaplavali za těma vodníma holubama, který se, myslím, jmenujou kachny. Panička mi taky říkala, že půjdeme příští týden ven s Chillinkou. To je moje kamarádka australačice, tak se už pomalu začínám dávat do pucu a při vyčesávání se teď netvářím tolik usouženě, protože chci vypadat skvěle ( jako vždycky )! :)