..

26.08.2013 16:52

DEN PRVNÍ

..já vám nevím, ale přijdu si strašně nepochopenej! :( vy chlupatý se čtyřma tlapama budete ale určitě vědět, o čem mluvím..představte si to-venku krásně, celá velká zahrádka k dispozici..a co můj psí čumák po důkladném prozkoumání terénu našel? KOČIČINEC! parááááda! šup vyválet-jedno ucho..druhé ucho..a pro jistotu ještě krk a rychle se jít pochlubit paničce!

..no víte vy, co se stalo?! panička mojí radost vůbec nesdílela a zaštěkala cosi o tom, že jsem čuně a že smrdím jak jeden velký kočičinec..(vždyť o to jde ne?!)

..nechala mě jít, že prej si mám udržovat dostatečný odstup a tak jsem si myslel, že mi to projde a už jsem se těšil, až se budu večer rozvalovat na koberci..ani náhodou! VYKOUPALA MĚ potvora! a šampónem :(

..nejhorší bylo ale to, že už mě ten den nepustila ven a já musel jít spát navoněný..no FUJ!

 

DEN DRUHÝ

..panička štěká cosi o tom, že se pojede za Atiskou (to je ten velký pes plemene "kůň", co místo štěkání frká) a já už o chvíli později lítám jako splašený okolo výběhu a zkoumám svoji šanci na Atisčino napasení k paničce..čuchám..čuchám..KOBYLINEC! a čerstvý! já jí dám šampon!

..no ani se neptejte, co bylo dál..dostal jsem za ucho, panička mi od té chvíle už neřekla jinak, než smraďochu a doma? ŠAMPON! :(

 

..až na to, že už teda několikátý den smrdím jako psí šampon se ale máme skvěle! :) panička začala zase jezdit na Atisce..Nikoušek má na zahrádce výběh velikosti vhodné pro celou králíkárnu..a co se týče mě, panička štěká cosi o tom, že spolu pojedeme v říjnu na psí tábor..vůbec nevím, co to znamená, ale slovo JEDEME značí vždycky nějaký výlet, takže vrtím ocáskem jako zběsilý a těším se jako malý štěně!

..jen mezi náma..kdy je ten říjen??