:)

12.07.2013 12:20

..panička úspěšně odstátnicovala, ale ještě se nezastavila, aby sem napsala aktualitu a doplnila všechny informace a tak jsme se s Nikouškem rozhodli, že to uděláme za ní :) za poslední 4měsíce jsme toho zažili až až, vydali jsme se na spoustu výletů a i když panička chvílemi nevěděla co dřív, o nové zážitky nebyla nouze..

..já jsem 7.4. poprvé pásl ovečku - přesněji řečeno berana, který se přede mnou objevil na cestě, když jsme šli za Atiskou..ani jsem nemusel přemýšlet nad tím, co dělat a rovnou jsem ho nahnal do přístřešku..role se ale po chvíli upřeného hledění si do očí vyměnily a ta hromada běžící vlny hnala mě..pořád si nejsem jistý, jestli je to tak správně..? :D no ale ať tak či tak, panička na mě byla stejně (právem) pyšná.....

..další novinkou je Nikoušek, který podstoupil několik vyšetření s tím svým zlobivým očíčkem..sice se ukázalo, že ani antibiotika nepomůžou, ale alespoň jsme zjistili, že na očičko úplně neoslepne :) Nikoušek ale kukadlo nijak moc neřeší a dál vymýšlí králíkoviny..jak ale říká panička "občas je to už pěkně náladový staroušek".. :D

..to jsou asi ty nejpodstatnější věci, které byste měli vědět, každopádně mimo tyhle akce jsem byl s paničkou na spoustě nových míst a i když se občas chovám jako puberťák, snaží se mě brát všude s sebou, abych si zvykal a zklidnil se... :)

..přijel se za námi taky po dlouhé době podívat zumí a tak jsme se šli všichni podívat do ZOO :) tam to ale bylo po záplavách, takže jsem vůbec neviděl nejlepší kamarády tučňáky :( to ale vůbec nevadí, protože jsem dostal 2kopečky zmrzliny a olizoval jsem se až za ušima :)

..teď jsme byli poslední 2víkendy u Tomáška na chalupě a já pořádně proháněl slepice.....no kdo by vnímal nějaké řvaní ve smyslu "ke mně! slyšíš?! NECH!!", když všude kolem lítá peří a všechno to tak pomateně kvoká..sice jsem pak dostal za ucho, ale stejně to za to stálo..jenže pak jsem musel poslouchat a těch opeřenců si nevšímat a to mi teda přijde nefér, protože se večer opejkalo na ohýnku a takový stehýnko by bylo náhodou super!