.. :)

29.01.2013 13:24

..když je člověk zavalený učením, nervy má na pochodu a neví, kam dřív skočit, není nic lepšího, než se odreagovat..a tak jsme sbalili učení a granulky a vyrazili za sněhem..... :)

..HORSKÁ KAMENICE ANEB 8 NOHOU A 12 TLAPEK NA JEDNÉ HROMADĚ :)

..panička začala ve čtvrtek večer pobíhat po bytě stejně zběsile jako já, když hledám hračku..ona ale spolu s ostatními nepodstatnými věcmi naházela do futrálu k snb granule a pelíšek a povídala cosi o tom, že se pojede na výlet a tak jsem začal taky pobíhat po bytě a donesl jsem si k vaku provaz na přetahování, abysme ho nezapomněli :D hned na to ale přišlo zklamání, protože mi panička řekla, že se nemám protahovat, protože se pojede až zítra..ách jo - jen aby to čekání stálo za to!

..a taky že STÁLO! :) v pátek odpoledne pro nás přijel Tomášek a nějaká nová paní - prej to byla jeho mamča -, naložili nás do auta a jelo se..no štěknu Vám, že to byla pěkná nuda hodinu a půl ležet v autě :( ale pak jsme najednou zastavili a já vyskočil do sněhu a hned jsem ucítil Barýčka a nějakou psí ženskou a tak jsem musel všechno pořádně přečůrat, abych udělal dojem :D

..abyste chápali, Barýček je vlastně jezefčík, co vypadá jako bígl, ale na víc se mě neptejte, protože mi to taky hlava nebere :D podstatné ale je, že patří k Tomášovi a to se mi teda vůbec nelíbí, protože se o nikoho dělit nehodlám, natož pak s nějakým psím klukem! Jakmile jsme ale vešli do té veliké boudy ( která patřila přítelkyni Tomášova taťky ), myšlenky na Barýčka mě rychle přešly, protože tam stála ONA..nááádherná psí slečna jménem Heidy *SLINT*

..s Barýčkem jsme se na sebe jen chlapsky podívali a já šel zjišťovat, jestli mám u té psí ženské nějaké šance.. :D

..věci jsme si dali do pokoje s krbem, ze kterého nemohla panička spustit oči a já nechápal proč - teda jen do chvíle, kdy Tomášek zatopil a já si jen sedl a sledoval oheň, který jsem nikdy předtím neviděl..byla to paráááda! moment..co?? někdo řekl, že se jde na procházku ve složení 3psů?? jde se ven s Heidy???! SUPER! počkat..3psi? takže jde i Barýček?? vrrrrrr.....

..procházka proběhla nakonec bez problémů, protože Barýček prohodil cosi jako " ať se ten puberťák vydovádí, já jsem s Heidy pořád " a vůbec si mě nevšímal..a tak jsme běhali všichni okolo sebe a nebyl důvod na sebe pouštět hrůzu :)

..abych to ale shrnul..víkend byl prostě super! :) spousta hraní a procházky po zasněžených polích..no co víc by si mohl pes přát? :) panička sice trávila všechen čas nad učením, ale nálada, která v chaloupce panovala byla úžasná :) kéž by bylo takových víkendů víc :)

angelofdarkness.rajce.idnes.cz/zasnezeny_vikend_v_Kamenici/