..

06.01.2013 15:33

..Vánoce jsou za námi a já se konečně dostávám k natlapkání nové aktuality :)

..všechno bych začal asi tím, že nás panička 22. sbalila a odjížděli jsme směrem k babičce, kde jsme zůstali až do 25..vůbec nevím, co to zase všichni ti dvounožci blbnuli, ale podstatné je hlavně to, že jsme s Nikouškem dostali 24. obrovskou hromadu dárků a já si mohl jeden dokonce sám rozbalit a tak jsem lítal po chodbě a kuchyni s velikým balíkem, všude kolem mě lítal balící papír a já měl radostí oči jak tenisáky! :D a taky jsme se byli podívat za tím velkým psem s kopýtkama, co se jmenuje Atiska :)

..a 26. brzo ráno jsme odjeli směrem do Jizerských hor na chalupu :) panička sice štěkala něco o tom, že moc sněhu není, ale já ani těch 25cm pohromadě nikdy neviděl a tak jsem si to patřičně užil! po chvíli se ale panička začala smát a říkat mi, že v tom sněhu skáču jak blecha, ale to nevím co je, takže vlastně pořád nechápu, co tím vlastně myslela :( mám vám ale vzkázat, že sem časem přidá odkaz na video a bude vám to všem jasné :D

..chaloupka byla jako vždycky super :) panička pověsila cosi, čemu říkala houpací síť a ať to bylo na co chce, lenošilo se v tom skvěle..!.....

..po výletě na Šámalku a především po lovení sněhových koulí jsem vždycky usnul jak polínko a bylo mi moc fajn :) Nikouškovi jsem v rychlosti povyprávěl zážitky z té zimy venku a šel jsem si natáhnout tlapky do pelíšku :) teď už jsme se ale museli bohužel vrátit do Prahy a tak můžu jen držet drápky, aby tu třeba taky trochu nasněžilo :)