:)

02.07.2012 22:31

..mám pocit, že se venku počasí zbláznilo a myslím, že jsou i ti moji dvounožci stejného názoru..panička se k tomu zotavuje po operaci, takže je teď skoro všechno na pánečkovi. Já se ale v těhlech vedrech stejně nejraději vyvaluju paničce u nohou a pospávám..venku se toho moc dělat nedá a tak doma alespoň cvičíme, abych si zaměstnal hlavičku :) na víkend jsme ale byli u babičky a prababičky s pradědou. Babička byla tak hodná, že pro nás přijela až domů - to asi kvůli paničce, aby se nemusela moc namáhat a tak jsem si nejen svezl pozadí, ale ještě jsem mohl celý víkend lítat po zahrádce a hrabat se v hromadě hlíny! Věděli ste, že hlína mezi zubama skřípe?! A taky nechápu, jak ti moji dvounožci můžou vždycky poznat, že jsem ryl v zemi, když se tak snažím všechno zamaskovat..ale mezi náma chlupatejma, copak to jde očistit si z čumáku všechnu hlínu?! A taky jsem se, ve chvíli volna mezi cvičením, zkoumáním zahrady a lítáním za frisbeečkem, vyválel v kočičinci. A BYL JSEM NA TEN SVŮJ NOVÝ ODÉR PATŘIČNĚ PYŠNÝ! ale páneček mě hned táhl pod hadici za paniččina hlasitého

" Anďouchu, ty čuně! " :D

no..když to shrnu..víkend byl fakt suprovej, ale pánečci by měli pochopit, že čím víc smrdím, tím je mi líp!