..

27.05.2012 15:00

..čas plyne..já už pomalu, ale jistě úspěšně ukončuji 2. ročník VŠ..a tak jsme včera vyrazili na výlet do Divoké Šárky :) i přes to, že jsem s sebou měla foťák, se mi nakonec nic vyfotit nepodařilo..okolí bylo totiž tak krásné, že nám nezbylo, než se jen kochat :) i Andíkovi se potůček, který nás celou cestu doprovázel, moc líbil :) samozřejmě si také užíval nové prostředí i pachy, které byly všude okolo něj a chvílemi to vypadalo, že má v prdítku zapálenou rachejtli:D když pominu střet s nervově labilním kolosem v podobě přerostlého rotvajlera a mého naštvání z faktu, že nepochopím, proč si lidé pořizují psy, které nejsou schopni vychovat, byl výlet opravdu nádherný :) všichni jsme si odnesli nadšení z okolní přírody a já navíc také naražené koleno, které jsem utržila v litém boji při záchraně Andyho před rotvajlerem. A pro Vás ostatní..nespoléhejte na to, že je Váš pes neškodný, když má náhubek..v případě takové psa, na kterého jsme narazili, je potřeba především řádná výchova! Když se takový pes totiž rozběhne na psa jako je Andy s vidinou zabití, stačí mu dostat ho na zem a skočit na něj..a věřte nebo ne..paní majitelka, které se z vodítka "vyvlekl" mi ještě div nevynadala, když jsem se jí zeptala, jestli se zbláznila..Andík si psa totiž všiml až v okamžiku, kdy už byl metr od něj..kulíšek naštěstí vyvázl bez následku a to především díky pohotovému zásahu mě a Romči, protože paní majitelka o odchyt svého psa vůbec zájem nejevila. O pár metrů dál jsme narazili na mladou rodinku a Andík si zde našel psí kamarádku, se kterou se pořádně vyběhal a dokonce si zařádili i ve vodě :) domů jsme se všichni vrátili příjemně uťapaní a Andík se mi po vykoupání schoulil k nohám a spinkal jako štěně :) - samozřejmě ne na dlouho! :D

 

DNES SE NUDÍME?? Vůbec ne! Andíka jsme dnes začali učit lezení po štaflích :D vzhledem ke kulíškově šikovnosti nám to ani nedalo moc práce a z Andíka se stal horolezec..nebo spíše štaflolezec? :D je vidět, že se taťkovy geny nezapřou! :D