:)

22.04.2012 15:56

..juchůůů! DOČKAL JSEM SE! Dneska se panička opravdu natáhla a já jí mohl zašpinit! To byla paráda!! Skvělé bylo samozřejmě i dnešní agilitění, ale tohle byla třešnička na dortu :D panička se sice začala smát a muchlovat se se mnou, ale já jsem se jí stejně v duchu smál, protože to byla strašná švanda :D a taky jsme natočili video, ale to musí ještě panička upravit. Panička byla suprová a strašně mě za všechno chválila a já si tohle patřičně užívám! :) a páneček?? no ten je taky skvělej, dneska se mnou dokonce skákal přes překážky a jednou vlezl i do tunelu :D a to bylo taky moc suprový, protože jsem tam mohl vletět taky a nabrat ho do zadku :D jenom mám pocit, že můj výraz alá " jůů já o tobě nevěděl, to je náhoda..no fáááákt " prokoukl :D ale teď už jdu asi zase pomaličku spink.........CHRRRRRRRR PŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ :D