..a mě ostříhali.. :(

29.04.2012 16:24

..koukám se, jak tu ten velkej králík tlapká jednu aktualitku za druhou a tak jsem rozhodl, že si taky jednu nahopkám..Andy má recht, že se oteplilo..možná proto mi dala Ange letní sestřih a vyčesala ze mě zase pytel chlupů..ale co je důležité a co vám chci sdělit je, že jsem se jen tak nedal! Prskal jsem, utíkal jsem, otáčel jsem se..netuším, jak to zase udělala, ale ve finále jsem stejně o půlku králíka lehčí, žádné chlupy mi nelezou do očí ( což je fajn, protože vím přesně, kdy můžu někoho rafnout :D ) a taky mi umyli kukadla..no co vám budu povídat..i když dělám caviky, tak je to ve výsledku super..! Můj králičí šestý smysl mi ale říká, že se mě chystá Ange v blízké době vykoupat..CHÁÁÁ! Ať to zkusí! Však já jí dám!! A už se nemůžu dočkat, až bude pištět, že se nemám otřepávat a bude se divit, proč je víc mokrá, než já..za to mi ten mokrej kožíšek rozhodně stojí...a teď už vzhůru do boje!